Bestel je met een @telenet.be e-mailadres? Dan kan het zijn dat je e-mail in de SPAM terechtkomt. Check dus goed de SPAM map, of overweeg om te bestellen met een ander e-mailadres.

Beste klant, om een goede bezoekersstroom te garanderen, en de wachttijden zo kort mogelijk te houden, tonen we bij het afrekenen de beschikbare tijdssloten om af te halen. Op die manier hoef je hier niet onnodig lang te wachten, en kom je dus enkel langs binnen je gekozen en bevestigd tijdslot. Gelieve enkel de beschikbare tijdssloten te kiezen, in de toekomst. Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Vragen over 'online bestellen', problemen? Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.! (Vaak binnen het uur een reactie)
Dringende vraag over uw bestellingstatus? Bel ons gerust.

Welkom!
Hier kunt U uw bestelling op voorhand plaatsen. 
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt U een bevestigingsMAIL.
Van zodra wij aan uw bestelling beginnen, krijgt U opnieuw een e-mail met de informatie dat U uw bestelling kan ophalen OF ter plaatse bij ons kan nuttigen. Uiteraard bereiden wij uw order pas definitief, als U in de frituur aangekomen bent.
Het is dus mogelijk om uw bestelling hier te plaatsen, en deze ter plaatse bij ons op te eten of af te halen. (Dit kies je bij het afrekenen)
Indien U online bestelt, ontvangt U automatisch 5% korting op uw totale bestelling.

OPGELET: Vanaf heden zijn wij verplicht €0,10 aan te rekenen per plastiekzak. Breng dus gerust je eigen draagtas mee!

Uw bestelling

U heeft nog niks besteld

Check orderstatus

U kunt hier altijd de status van uw order checken.


Mail ons of vul het contactformulier in, indien U problemen ondervindt.
Alle info over onze bestel online.
--
Lees hier onze privacy policy.